sestdiena, 2016. gada 12. marts

Dāvanas un marts / Presents and March

Kādu laiku atpakaļ izaicināju sevi atbildēt uz Sandras no bloga Mana pasaule jautājumiem un piedalīties jaukas dāvaniņas izlozē! Man paveicās un nu jau esmu laimīga dāvaniņas īpašniece.

Jo īpaši priecājos par šo dāvaniņu, jo saņēmu to pirms manas dzimšanas dienas, kas ir šodien, un tā sanāca kā mana pirmā dāvana šais svētkos.

Sandra palutināja arī ar brīnumskaistu Latvijas dabasskatu un tumšo Laimas šokolādi ar mandelēm!

Kā bonusu jau tā jaukajai dāvaniņai saņēmu arī izšūšanas komplektiņu ar skaistām magonēm. Protams, es nenoturējos un jau sāku izšūt.

Nu lūk cik tālu esmu tikusi ar šīm košajām puķēm, kas ienes īsti vasarīgu noskaņu manī, kamēr krustiņoju.

Ja no rītiem, kad viss vēl ir kluss un rāms, dodas pastaigā, zālītē blakus ielai var satikt truša kungu!


***

Some time ago I challenged myself to answer a lot of questions about my cross stitch habits. Questions were asked by Sandra from blog Mana pasaule. If you answered all questions, you were participating in a giveaway and I was lucky winner of her beautiful present.

I am especially happy about this present because I received it just before my birthday, which is today, and it was like my first present for my birthday.

Sandra also added card with beautiful view from Latvia and Latvian brand Laima dark chocolate with almonds. Sooo tasty.

Next to all what was offered in giveaway, she also added a cross stitch kit with marvelous poppies. Of course, I was not able to wait and already started to cross stitch!

This is how far I am right now. I feel summer coming my way, while I am cross stitching.

If you go for a walk in the morning, when everything is silent and calm, in the grass next to the street you can meet mr. Rabbit.



3 komentāri:

  1. Happy Birthday! Hope you have a lovely day. The poppies look gorgeous, such a beautiful flower.

    AtbildētDzēst
  2. The poppy chart is delightful - no wonder you couldn't wait to start it! Belated birthday wishes too. :)

    AtbildētDzēst